UAB Robolabs
Buhalterijos automatizavimas
2020

Kur galima rasti sprendimą: www.robolabs.lt

Kodėl ir kaip?

Vienintelis pastovus dalykas – pokytis,- teigė vienas graikų filosofas. Sukūrėme RoboLabs, nes supratome, kad buhalterinės apskaitos paslauga nedaug te- pasikeitė per pastaruosius kelis dešimtmečius. Nesupratome, kodėl tobulėjant technologijoms, tiek daug dalykų vis dar daroma neefektyviai, o apskaitos doku- mentų krūvos dulka segtuvuose, o ne elektroninėje erdvėje. Sudėtingi įstatymai? Galbūt, tačiau mūsų komandos akimis tai tik pasiteisinimas nespręsti problemos iš pagrindų. Supratome, kad galime pasiūlyti verslui galimybę dirbti lengviau ir buhalterinę apskaitą naudoti ne tik mokestinėms prievolėms atlikti, o pasitelkti kaip įrankį verslo rodikliams pagerinti. Taip gimė RoboLabs šiuolaikiškos buhalterijos paslauga. Didžiąją dalį pasikartojančių operacijų pavedame atlikti robotizuotoms sistemoms. Dirbtinio intelekto pagalba suvedame pirminius dokumentus ir juos klasifikuojame. Popierinius dokumentus pakeičiame elektroniniais. Įmonių darbuotojams suteikiame įrankius įvairias kasdienes užduotis atlikti produktyviau. Verslo valdymą apjungę su apskaita pasiekiame, atrodo, neįmanoma: buhalterija gali būti įdomi!

Kuo išskirtinis?

Visiems išskiriame šešias pagrindines naudas: 1. Efektyvus dokumentų apdorojimas Visus pirminius dokumentus - nuo čekių iki sutarčių - pateikite taip, kaip patogu Jums. ROBO platformoje lengvai pateiksite visų formatų dokumentus, nesvarbu, ar tai būtų Jūsų mobiliuoju įrenginiu daryta nuotrauka ar tiekėjo atsiųstas elektroninis dokumentas. Nuo šiol dokumentų kaupti nebereikės - juos pateikite iš karto ir matykite ataskaitose. ROBO platformoje rasite visų pateik tų dokumentų sąrašą su apdorojimo statusu ir nuorodomis į apdorotus dokumentus. Daugiau jokių pamestų dokumentų. 2. Aiški komunikacija Bendraukite su buhalteriu ROBO platformoje, palikite komen tarus, užduokite klausimus konkrečiame dokumente. Sekite prašymų ir įsakymų pateikimo, atmetimo ir priėmimo procesus. Būkite operatyviai informuotas savo buhalterio apie bet kokias iškilusias problemas. Jei reikia pagalbos ar konsultacijos, pagalbos skiltyje lengvai surasite Jums asmeniškai priskirto buhalterio kontaktus. 3. Ataskaitos realiu laiku Nelaukite mėnesio uždarymo, stebėkite nuolatos atsinauji nančius savo įmonės veiklos rodiklius intuityviose ir suprantamose ataskaitose. Detalesnei analizei naudokite integruotus duomenų grupavimo ir modeliavimo (pivot) įrankius ar duomenų eksportą. 4. Patogus skolų valdymas Lengvai ir patogiai sekite savo ir tiekėjų skolų apmokėjimo statusą. Aiškiai matykite, kuomet įmonė apmokėjo avansines išlaidas darbuotojams. 5. Greitas sąskaitų faktūrų išrašymas Negaiškite laiko vesdami klientų ar tiekėjų duomenis ranka - ROBO šiuos duomenis ištrauks tiesiai iš rekvizitų sistemų. Sąskaitas klientams išrašykite ir išsiųskite tiesiai iš mobiliojo įrenginio. 6. Elektroniniai dokumentai Personalo prašymų ar įsakymų daugiau spausdinti nebereikės. ROBO platformoje rasite paruoštus personalo administravimo šablonus, kuriuos pildyti ir pasirašyti galėsite elektroniniu būdu, o susiję darbuotojai bus apie tai informuoti.


Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies).

Būtinieji slapukai įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.