DATA ATLAS | Skaitmeninis knygnešys

DATA ATLAS

5
Lankytojų simpatijos
Sprendimo kūrėjas: UAB "Tele2"
Kategorija: Verslas ir komercija


Kur galima rasti sprendimą: https://tele2.lt/verslui/data-atlas

Kodėl?

Iki DATA ATLAS sukūrimo verslai negalėjo naudotis didžiaisiais duomenimis savo verslo plėtrai. „Tele2” turi apie 2 mln. SIM kortelių (didžiausia vartotojų imtis Lietuvoje, lyginant su kitais mobiliojo ryšio operatoriais), todėl DATA ATLAS sprendimas vartotojų duomenis susistemina ir leidžia įžvelgti tendencijas, padedančias verslams augti. (SVARBU: visi duomenys yra analizuojami laikantis aukščiausių duomenų saugumo standartų ir reikalavimų: naudojami tik nuasmeninti, apibendrinti ir tik dideli klientų bazės segmentai).

Sprendimo technologinis pagrindas:

Kaip?

DATA ATLAS analizuoja didžiuosius duomenis ir teikia įžvalgomis grįstus sprendimus verslui. Pagrindinės duomenų analizės kryptys – prekybos vietų analizė (prekybos vietose apsilankančių klientų statistika, srautų kitimo tendencijos, demografija, judėjimo kryptys), lokacijos duomenų analizė (skirtingų teritorijų įvertinimas ir palyginimas pagal tikslinių auditorijų dydžius, jų srautus ir kitus parametrus), srautų analizė (apibendrinti srautų duomenys, kurie padeda įvertinti populiariausias judėjimo kryptis, jų apimtis ir kitus parametrus).

Kuo išskirtinis?

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pirmasis Lietuvoje pradėjo teikti didžiųjų duomenų analizės paslaugas. Bendrovės paslaugomis naudojasi apie 2 mln. vartotojų, todėl didelė duomenų imtis padeda pastebėti tendencijas. Susisteminti duomenys leidžia daryti įžvalgas, kurios padeda verslui efektyviau planuoti veiklą, pritraukti daugiau vartotojų ar padidinti pardavimus.

1 2 3 4 5   Įvertinimas
*Norėdami balsuoti per Facebook prieigą
*Jūs jau balsavote už šį projektą
  • http://graph.facebook.com/10167279919945713/picture